Софтуерни и програмни решения за бизнеса – програми за трз, каса, вск, платежни документи, заплати, хонорари и фактури.
Най-добрият начин да управлявате човешките си ресурси
Обхваща всички дейности, свързани с облагане доходите на физически лица по трудови и извънтрудови отношения.
Софтуерни продукти
Последна версия
НОВОСТИ ВЪВ ВЕРСИЯ 26.03
I. ЗАПЛАТИ
1. Промени в закона за бюджета на ДОО за 2026 г., в сила от 01.08.2026 г.
– Нови минимални осигурителни прагове по основни групи професии;
– Нов максимален осигурителен доход в размер на 2300 евро
2. Промени в осигуряването на държавните служители. От 01.08.2026 г. държавните служители поемат 20% от осигуровките.
Съответно разпределението на процентите за осигуряване е:
– ДОО родени преди 1960 г.: 19.4% за сметка на работодателя и 4.9% за сметка на лицето
– ДОО родени след 1960 г.: 15.4% за сметка на работодателя и 3.9% за сметка на лицето
– ДЗПО: 4% за сметка на работодателя и 1% за сметка на лицето
– НЗОК: 6.4% за сметка на работодателя и 1.6% за сметка на лицето
Програмата автоматично ще актуализира процентите на държавните служители в Кадрова информация, но в Счетоводна информация
трябва да се разнесат от меню ‘Основни данни’ – ‘Групово въвеждане на код’, като маркирате в долната част на екранчето
‘Код за НАП’ и изберете от там ’05 – Държавни служители’.
Някои от нашите клиенти











